вівторок, 11 березня 2014 р.

система змащення(частина1)

Призначення будова та принцип дії системи мащення

Під час роботи двигуна його рухливі деталі ковзають по нерухомим. Тертьові поверхні деталей двигуна, незважаючи на хорошу обробку, мають шорсткості. У процесі роботи нерівності на дотичних поверхнях сприяють збільшенню сили тертя, що перешкоджає руху, тим самим знижують потужність двигуна. Сухе тертя викликає підвищене нагрівання деталей і прискорює їх зношування. Щоб зменшити силу тертя і одночасно охолодити деталі, між їх трущимися поверхнями вводять шар масла. Рідинне тертя в десятки разів менше, ніж сухе. При рідинному терті знос деталей у багато разів менше.
Деталі тертя
Система мащення призначена для підводу мастила до деталей тертя, відводу продуктів спрацювання та часткового охолодження деталей

Немає коментарів:

Дописати коментар