вівторок, 25 лютого 2014 р.

Протягом останніх ста років будова автомобіля не зазнало принципових змін. Однак, завдяки досягненням технічного прогресу, за цей період були значно ускладнені практично всі автомобільні системи, основні вузли та агрегати автомобіля. Індустрія автомобілебудування продовжує рухатися вперед з кожним днем, і завдяки цьому у сучасних авто постійно підвищуються показники економічності і потужності двигуна, зростає швидкість, удосконалюється дизайн. Автомобілі, що сходять з сучасних конвеєрів, оснащені складними комп'ютерними системами та елементами автоматизації, які ще ті ж сто років тому могли сприйматися хіба що як «розумні машини» з науково-фантастичної літератури.
Кожен автолюбитель повинен бути знайомий з принципами роботи основних вузлів автомобіля
У цій статті ми розглянемо основні агрегати та вузли автомобіля. Зрозуміло, будь-який автоаматор, склав іспит на отримання водійських прав, має уявлення про головні системах роботи транспортного засобу, але «повторення - мати навчання» - і тому даний матеріал послужить корисною пам'яткою автовласникові.
В автомобілебудуванні найбільш поширені три конструктивні схеми - передньопривідна, задньопривідна і повноприводна (в останньої ведучими є всі колеса). Трьома основними вузлами, які забезпечують роботу автомобіля, є двигун, шасі та кузов. Зараз ми докладно розглянемо принципи роботи цих вузлів.

Немає коментарів:

Дописати коментар