вівторок, 25 лютого 2014 р.

рульове управління

Остання, третя група механізмів, що відноситься до шасі - це система управління автомобілем. До цих пристроїв відносяться:
  • система рульового управління, яка слугує для зміни напрямку руху машини;
  • гальмівна система, яка призначається для уповільнення швидкості автомобіля, його зупинки і утримання в нерухомому стані під час стоянки.
Розглянемо ці системи більш докладно.

Схема роботи системи рульового управління автомобіля
При зміні положення керма міняється кут повороту коліс. За цей процес відповідає рульове управління автомобіля. Робота рульового управління полягає в тому, що якщо, наприклад, кермо повертається вправо, то й колеса автомобіля також повертаються в праву сторону - причому, чим більшим буде градус повороту керма, тим на більший кут повернуться керовані колеса.
Сучасне рульове управління автомашини повинно працювати точно і надійно, адже якщо ця система несправна - автомобіль стає повністю некерованим. Коли повертається кермо, колеса повинні без затримки повертатися на певний кут, який повинен точно відповідати куту повороту рульового колеса. Складається рульове управління з приводу і рульового механізму. Сучасні кермові механізми діляться на три типи: «черв'як-ролик», «гвинт-гайка» і «рейка-сектор». Всі вони відносяться до механічних, проте останнім часом великі автомобільні концерни планують заміну механічного рульового управління на електронне. В електронному рульовому управлінні не буде механічних приводів і тяг - їх повністю замінить блок управління, який буде повертати колеса відповідно з поворотом керма за допомогою електромоторів.

Немає коментарів:

Дописати коментар